Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Witajcie. A więc tak. Silnik został już napisany, skompilowany i gotowy do edycji.
Teraz mapa. Razem z Weekiem postanowiliśmy skorzystać ze starej mapy Mazurskiego ponieważ zawiera ona starego Rooka oraz Maina APO. Jest ona gotowa do edycji. Week zadeklarował się że będzie się nią zajmował. Wiadomo, mapa dużo waży ponieważ zawiera wszystkie stare tereny mazurskiego, ale myślę że jak się ich pozbędziemy to mapa schudnie i będzie git.
Rook
Main
Pozdrawiam
Offline
Zrobić tak jak na APO, że evul jest połączone z city na północy i z senja na wschodzie?
Czy jak Wy to widzicie?
Offline
Zrobić tak jak na APO, że evul jest połączone z city na północy i z senja na wschodzie?
Czy jak Wy to widzicie?
Jasne że tak, tam jest jeszcze expgrad jak ze starego APO, tylko monstery poustawiać
Wiadomość dodana po 2 h 29 min 05 s:
14.02.2016
Co zrobiłem:
Zrobiłem kanały takie same jak na APO tzn osobny trade-main, trade-rook
Dodałem RRV system
Wprowadziłem loot channel
Dodałem PACC na dni na całe konto
Naprawiłem bug z depo (skrzynki się nie wyświetlały wewnątrz depo :<)
Dodałem takie czarne "obwódki" wokół potwora który nas atakuje
Jak będzie vps to będziemy testować jeszcze ban system (ctrl+y) czy nadaje poprawne powody banów i długość
Offline
23-02-2016
Co zrobiłem:
1. Poprawiłem loot-channel - od teraz wyświetla loot DOKŁADNIE TAK SAMO jak na APO (czyli: nie wyświetla bagów/plecaków, nie wyświetla przedimków "a/an" tylko: brass shield, devil helmet itp tak samo itemy w grupach są w liczbie pojedynczej, wyświetla przedmioty które są w bagu itp a więc 100% tak samo jak na APO zresztą sami zobaczycie )
2. Przystosowałem silnik do darmowego PACC (w oknie wyborze postaci będzie widniała na zawsze magiczna liczba "69" dni pacc ) oraz każdy będziemy miał pacc i promocje
3. Robię cap tak jak na apo czyli że w rzeczywistości każdy item waży 1 cap, postacie co awans nie dostają capa tylko mają stałą liczbę (900)
4. Inne mniejsze poprawki w silniku
Offline
3-02-2016
Kanał grupowy - działa w 100% (zapraszam do testów!)
Kolory na kanałach - zwykły gracz na kanałach typu game chat/trade pisze na żółto, tutor na pomarańczowo a st/gmowie na czerwono
Informacja o raporcie - dodałem informacje o nowym raporcie wysłanym przez gracza (w przypadku gdy np mamy zamknięty kanał RRV zostaniemy poinformowani na czerwono o raporcie i nicku raportującego)
Parę zmian w silniku które przyśpieszą jego start
Komenda /namelock nick - naprawiłem ją, od teraz nakłada blokadę na zalogowanie się aż do momentu zmiany nicku na stronie
Ban system - konsola ctrl+y, wybieramy powód, akcje i w comment wpisujemy ilość dni na ile ma być ban. Banujemy za pomocą standardowego klienta tibi 7.6. Bany wyświetlają się na stronie w postaci logów oraz pokazują przy próbie zalogowanie na zbanowaną postać (przypadkowo użyłem noob chara gwn.... )
Komenda /unban - jeżeli chcemy kogoś odbanować to wpisujemy /unban nick i po problemie
Offline
Jeśli by się dało spolszczyć liste zbanowanych na stronie oraz w silniku tak jak na APO, to byłoby supcio
Offline
Strony: 1